Wednesday, November 09, 2011

Marc Bertrand



Marc Bertrand est entre autre le dessinateur de "Traces de gomme", des caricatures sur l'actualité politique et motarde. Il est aussi salarié de la FFMC, journaliste... et une encyclopédie vivante de la moto à travers les âges et les pays!!!

Marc Bertrand is, among other things, the graphic artist for "Traces de gomme", caricatures on politics and motorcycles current events. He is also on the FFMC's payroll, as well as a journalist....and a living encyclopedia for motorcycles of every age and country!!!
 
Je crâne avec ma super dédicace!!

I'm showing off my cool dedication!!
J'ai eu l'immmmmmmense honneur et la joie d'être son voisin de table pendant le festival BD/moto de Saint Dié des Vosges.

I had the tremeeeeeeeeeendous honor and joy of being his table-mate during the Festival BD/Moto of Saint Dié les Vosges.

Merci encore pour ton dessin! 
Tu es parti trop vite.... 
j'espère que tu passeras au salon moto légendes pour que je te file ta caricature!


Thanks again for your drawing! 
You left too early...
I hope you'll drop by the Moto Légendes Fair so that I can give you your caricature!

Ici en compagnie de  Sébastien Sauvadet dont je vous parlerai très prochainement!

Here with Sébastien Sauvadet, who I'll tell you about very soon!
 Photos de Thomas Secaz et Philippe Colignon (merci!).

Pictures by Thomas Secaz and Philippe Colignon (thanks!).

No comments: